Thursday, May 6, 2010

Bogelkan 'awek' kesayangan

Salam Cinta,





cerita dan gambar ni untuk 18 tahun keatas sahaja dan yang betul-betul berpengalaman nak handle benda ni. Yela, nak kena ada 'skru driver' yang kecik dan yang besar. Kalau yang baru lubang skru dia kecik dan ketat. Kena hati-hati dan tak boleh gelojoh, yang penting reti masukkan 'skru driver' dengan betul. Sila ikuti cerita kisah benar dari si pelaku...


.


.


..


..


...





"...satu hari tu,aku dok main-main ngan awek aku macam biasa, tiba-tiba dia 'hot' semacam, nafas pun panas je. Aku pun apa lagi terasa gatal tangan, nak bogelkan dia. nak tengok apa yang menyebabkan dia 'hot' dan panas sangat, aku mana la reti sangat. Sikit-sikit bolehlah tu pun tengok orang putih buat kat youtube.





Skru driver dah ada kat tangan, skru driver aku yang besar. sekali lubang dia tak muat daa.. ketat je, skru driver besar, lubang plak kecik. last-last, aku ambil yang kecik je.. muat plak. huhhh.. berjaya bogelkan dia gak. ni la gambo awek aku tu..


.


.


.


amboi... bunyi tajuk lain macam je, kita dah fikir macam-macam. saja je wat tajuk kontroversi skit, Awek aku tu, merangkap laptop aku huhuhu.. aku saje try buka cover dia, cek apa yang tak kena panas semacam je, aku cuma dapat tgk hardisk ngan ram dia je hahaha..

.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails